Saturday, January 30, 2010

Live dari umah aduka.....

salam.aku betul2 dah lama tulis dalam blog nie...nasib ado si ali dio yg rajin bt cito baru... bukan apo den kecewa gan pemimpin pakatan dan pas khusus nya dalam menghadapi kemelut politik sekarang tak npak sepakatan nya....entah lah raso2 puak 2 umno tgh golak bosar sekarang nie.baik pas.dap.dan pkr sama je,,pas tu kuar lak keputusan jkuasa disiplin pas adoi....betul bt hati aku malas nak menulis lg....

biar kan hal plotik dulu tapi ari nie aku pergi tgk aduka punya kenduri kawin mmg meriah betul dan aku pergi gan dayat n family die nak tgu ali lambat bonar tepon dio cakap nak tggu xenan lak.....den sampai trus makan jer lapar lah bai...tetamu pun ramai masa tu,duka n siteri sambut aku nampak ceria diwajah pegantin baru ni macam tak ado apo2 mslah pun....

makanan sodap2 belako..adolak laik tempoyak msak gulai mmg sodap....tengah2 mkan tu lak dayat beritahu asal ramai bonar SB kat sini...apo yg diorang takut nie..dah lah mentedarah kuat.

aku pun mlas nak tgu lama bini aku tepon mak mentua aku nak datang...aku pun jumpa aduka ckap lu nie jemput SB ramai bonar asal? sajo nak balas jaso...wkakakakakaka

hairan aku polis kat malaysia nie kes mcm nie pun nak pantau lebih2 padanlah kes ragut kat seremban agak membimbang kan......

wlaumcm mana pun tahniah aduka n isteri SELAMAT PEGANTIN BARU bt lu n isteri moga kekal ke akhir hayat n buat anak ramai2 yo......majlis perkawinan lu yg meriah nie mkin disebab kan kehadiran ramai SB wkakakakakak

ngok punya sb...(TERUTAMA SB YG BORAK GAN AKU TADI DIA INGAT AKU BODOH KE NAK KOREK RAHSIA KAT AKU SIAP TANYA MCM2 SAL ADUKA..............

No comments: