Monday, September 28, 2009

Live Dari Bagan Pinang: Tandas awam yang penuh Kontroversi !!! Mungkinkah KORUPSI ???!!!




Inilah gambar tandas awam yang dikatakan bernilai RM200,000.00 tetapi sampai sekarang tdk boleh digunakan. Siapa yg patut dipersalahkan. Pada nilaian seorg kontraktor adakah projek tandas awam ini boleh dikategorikan nilainya RM200,000.00 fikirlah sendiri

Mengapa tandas yg bernilai terlalu mahal yg telah lama siap tidak boleh digunakan sampai skrg? Pertanyaan ini telah diajukan ke MPPD oleh masyakat setempat dan pelancong2 yg hendak bersihkan diri selepas mandi laut tetapi pihak majlis diam seribu bahasa.

Untuk pengetahuan masyarakat Malaysia tandas awam ini terletak di KM.3 Kg. Bagan Pinang. sempena PRK ini den timbulkan lagi masalah ini utk masyarakt menilai hasil kerja2 kerajaan yg memerintah UMNO BN.

Yg musykilkan lagi den tandas awam ini bagaimana bentuk pembuangan sisa kumbahan cuba tengok dalam gambar di atas belum pakai lagi, air tersumbat hitam legam. Agaknya macamana pengguna2 guna tandas ini. Lu pikirlah sendiri..........

Diharap dengan pendedahan ini pada masa berkempen PRK Bagan Pinang diharap pemimpin Pakatan agar mendedahkan masalah tandas awam ini utarakan siapakah yg dapat tender ini dan nilaikan berapa harga sebenar tandas ini.

2 comments:

Anonymous said...

good job bro.

Naruto Sensei said...

Salam Bro

Kenyataan Bersama tu lu copy topeng Perak punya artikel.. topeng perak copy wa punya artikel dan wa copy lah lu punya artikel plak he he he..

Sama berjuang menangkan PAS...

Thank You..

http://bagindareformasi.blogspot.com/