Tuesday, September 29, 2009

Live dari Bagan Pinang:Bik Mama di Bagan....


Disebabkan kat pd nie takcakap slang nogeri jadi den tukar stail cakap yoo...
"Den" dah ilang, pakai "aku" lg cepat.
mcm nie gambar program rosmah kat kg bagan pinang,aku tak sempat datang.spy aku cita rosmah datang,bukan main melaram,mat hasan pun ada biasalah nak bodek kan.....

Sape yg datang pagi tadi semua dapat hadiah,memang banyak betul lah duit bn nie..tapi aku tengok taman nie macam tempat jin tinggal dulu.dah lah selalu banjir,pastu tak laku lak,alih2 MDPD ambil buat queartas staf mppd

Alih2 bila rosmah datng je jadi glamour lak taman nie..

Sekarang nie live kat bagan pinang aku pasang spy kat majlis pengumuman calon bagan pinang dan satu lg dalam kem pusasdar lak najib ada sekarang kat dalam kem tu.Den baru dapat tepon spy aku kata sekarang najib tgh buat ucapan dia kata nak tukar nama pd ke bandar tentera wkakakaka nanti sambung lg ye tgu spy jap nanti nak beri gambar... kat tempat umno lak mat sembab tgh beri ucapan bil2 masa je nak umum calon.

Spy den kata ramai juga org nie,biasalah org muda ramai dia kata datang pun dapat upah dan makan sape tak nak. aduka je yg jual mahal.hehehe

1 comment:

Khun Pana aka johanssm said...

woit....ini bahaya hahaha
Bik mama jogging kat sana tu hahaha
Nanti kena ada helikopter cari coli Bik mama sana tu,,..hahaha
Woit...
rosmoh turun padang...entah apa lagi project di sapu bersih.