Sunday, October 11, 2009

Aku reda dgan keputusan ini,Tapi Lawan Tetap Lawan.........

aku dalam perjalanan balik ke rumah,penat dah aku nak berehat dulu,nak tenang kan fikiran,apa boleh buat penduduk dun kg bagan pinang dah buat keputusan terima je lah

nanti kan kesimpulan cerita di sebalik kekalahan pas dalam prk kali nie........

biar aku berehat dulu..sambil2 tu pikir lah macam mana undi melayu,cina dan india sudah tukar pada bn..

nanti kan cerita aku kempen kotor bn.macam mana duit berjuta turun kat dun bagan pinang.macam mana malam last kawan mat isa dato gan..turun kat dun bagan pinang mejanjikan pada pegundi cina di sini...

nanti kan juga macam mann dalam bekas makanan pun ada duit....

itu semua bukan alasan aku sal pas kalah tapi tu lah hakikat nya.......  nanti kan yer

berikan masa skit kat aku utuk berehat jap... dan terima kasih pada pegunjung blog baganutama...

7 comments:

Anonymous said...

Lawan tetap lawan...........good job done though PR lost.Terima kasih atas berita2 terkini dari B.Pinang.masih tak faham apa dalam fikiran pengundi b.pinang???Have a good rest.

shonzu said...

Alhamdulillah...

Tahniah TS Isa kerna dipilih menjadi ADUN Bagan Pinang. Tahniah juga pada penyokong dan blogger penyokong Barisan Nasional kerana membuatkan TS Isa menang dengan majoriti besar.

Tapi percayalah, selepas ini pelbagai tuduhan dari Pengencing Rakyat terutama PAS akan lempar pada pihak SPR, Polis, Tentera, UMNO dan BN.

Usaha kita sebenarnya tidak berakhir disini, langkah yang seterusnya adalah terus mendedahkan segala pembohongan puak Pengencing Rakyat ini. Biar rakyat menghukum semua tindakan mereka pada PRU ke-13 nanti. InsyaAllah.....


PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all
www.israel4all.com

Anonymous said...

Doa orang yang suka buat Fitnah ..tak dimakbulkan oleh Allah...Bertaubatlah pemimpin PAS yang suka salahgunakan ayat quraan tu...
Sorban bosa bukan tiket masuk ke Syurga..
Mereka yg. suka buat fitnah tu taubatlah segera sebulan dipanggil Ilahi...

mujahid4869 said...

salam
alhamdulillah,stiap mng dan dan kalah tu,pasti ada hikmahnya
hakikat mng dan kalah ak xnk ulas kt sini, hanya yang berusaha bersungguh2 di jlan Allah tu saja tau sebenarnya diorg 'menang' atau 'kalah'
watever,tahniah skuad 'baganutama'.
untuk ak,korg menjalan tugas yang amat baik...
ak dari jauh mendoakan kalian mendapat keredhaan Allah swt...

Anonymous said...

Kepada petugas BaganUtama, terima kasih banyak dan tidak terhingga diatas usaha, susah payah dan commitment anda semua untuk memberi kami yg tidak dpt berada di BP untuk melihat apa yg sebenarnya berlaku disana.

Tanpa undi pos, hanya ~seribu org beralih ke ISA, bukan ameno.

2008
BN:6430 - undi pos 3080 = 3350
PAS:4097 – undi pos 1189 = 2908

11/10/09
BN:8013 – undi pos 3521 = 4492
PAS:2578 – undi pos 601 = 1977

Seribu org ini juga tidak mewakili 16 juta org lain yg layak mengundi di m'sia.

Dan untuk BP ni, bolehlah ISA tabur duit byk2, utk GE tak kan terlarat dia org nak tabur duit.

Target kita GE13. Insyaallah, kemenangan akan sentiasa berada di pihak yg benar.

Anak Perelih said...

UMNO n9 akan berpecah.. kerana ada 2 nakhoda...

Anonymous said...

Alhamdulillah BN menang...
rasa2nya poster N.ajis nangis dah tak laku. Kena ambik gambar dia meraung macam cerita ibu mertuaku la pulak.
yang penting, syukur kepada Allah sebab BN menang. selamat penduduk bagan pinang dari kena tipu lagi dek parti yang bacul. macam berani tapi bacul. hehehehe...
takbir....Allahhuakbar!!!!!
(ingat, takbir. jangan takebeer).