Thursday, October 8, 2009

Live dari Bagan Pinang : Gambar Sekitar Tempat Undi Pos Dikem PUSASDA PD BT 4.


Gambar yg ni kat simpang sekolah rendah sirusa bersebelahan kem JLJ,semangat muslimat pas.


Muslimat Pas dan Pakatan sanggup barpanas untuk merayu undi pada tentera di saat akhir.


Yang ni pulak kat simpang nak masuk kem pusasda kelihatan perayu undi dari Pakatan dan Bn.


Ini pula Dewan Tan Sri Sani dalam kem pusasda tempat berlangsung nya undi pos.



Den tak baloh nak amik gambar dekat-dekat sb tentera ramai sangat kawalan amat ketat,kemera aku dah lah cap ayam.Masa aku lepak dengan ramai tentera kat kedai makan ,aku pun saja tanya2 pasal undi pos tu.

Sakit hati jer dengar apa yang mereka kata,ala bang kita nie keje kerajaan kenalah pangkah untuk dia.

Ada juga tu ceritapegawai spr kata u punya wife tak datang pangkah lah sekali untuk dia ok.Tapi ada juga yang pangkah bulan.Rasa aku dalam 2ribu ada yg beri pada pas.Sebab diorang marah sangat dengan najib dan zahid hamidi.

Hari masa zahid datang,dia kata kamu semua jangan lupa pangkak bn ok,semua dah dapat apa lagi nak cakap.Bongkak punya menteri....

Semalam aku posting budak pas kena pukul,aku ingat yang terakhir tapi lewat malam tadi lagi hebat macam2 terjadi apa lah pemuda umno ni saje je nak cari pasal.Hari ni aku dengar macam2 citer...tak apa nanti apa cite terkini aku akan posting kan k...aku pun tak boleh gerak sorang2 dah diorang budak pemuda umno nak cari blogger sbb bongkar pasal Tok Isa.Aku pun kena hati2 gak pasal malam tadi ada budak umno tanya aku dia kata apa nama blog ko...
tak pernah dia tanya macam ni.Apa kejadah nya.

Aku cakap bila pulak aku ada blogbatu block ada lah.Hehehe.

1 comment:

Anak Perelih said...

Dewan Tan Sri Sani???? Bukan Tan Sri Sani bekas Panglima Angkatan tentera masuk PAS dulu...???