Wednesday, October 7, 2009

Live dari Bagan Pinang : Pemuda Pas dipukul. Program Pakatan tidak dibenarkan ditempat awam. [3] Bonus gambar Pemuda Pas dipukul.


Polis pun sampai,menjadi kebiasaan bila Umno yg buat hal pihak berkuasa lembab jer nak ambil tindakan.Kemudian FRU sampai.Maleh den nak ambil gambar FRU.


Inilah wajah sahabat kita,lihat kecederaan pada matanya.


Ini yang aku boleh tunjukkan tahap kecederaan sahabat kita.Ini pun masa kat hospital Port Dickson untuk dapatkan rawatan dan akan buat laporan polis diatas kejadian terbabit

Den tidak boleh nak siarkan gambar penuh sahabat kita atas dasar keselamatan nya.Nanti den cuba dapatkan cerita sebenar dari mangsa.

2 comments:

Anonymous said...

Read Zorro unmasked.
"As I was writing this posting, I received a call from Port Dickson to confirm that the people who attend the recent function where PM Najib had announce the renaming of Port Dickson as the Army Town had received an envelope containing cash worth RM300. How fortunate are these people to be receiving such largesse from our generous PM, and if only I knew, I wouldn't mind lining up among the mass to receive the cash that is more than sufficient to pay off my petrol expenses."....Brigadier General (Rtd) Datuk Muhammad Arshad Raji wrote.

vanilla said...

Salam semua,

Pagi tadi masa hantar anak ke sekolah terkejut aku semua bendera PAS dah lesap di Taman Datok Abdul Samad di lokasi kejadian petugas kena pukul tersebut. Memang tak guna samseng BN ni..jika dengar ceramah ustaz takkan sanggupnya dia orang buat cam ni...tak puas hati aku..siap kau BN ahad ni...