Thursday, October 8, 2009

Live dari Bagan : Tuan Guru Nik Aziz dan Lim Guan Eng di Bagan Pinang pada malam tadi.


Ramai woo. MCA dengan Umno dah goyang beb.


Kedatangan Tok Guru di sambut meriah oleh semua kaum,memang meriah abis tau.Tok guru sampai jer abis semua org cina salam siap cium tangan. Wow!! amazing.


Lihat gambar tu,aku nak amik gambar pun susah sampai aku tersepit kat sebelah asoo.


Tonggak kekuatan Pakatan.


Ketenangan di wajah Tok Guru,dikelilingi semua kaum.


2 YB yang amat rajin berkempen di Bagan Pinang.Cayala YB.

Oklah nanti ada masa lagi aku upload banyak lagi gambar.Banyak gambar menarik tapi tak ada masa nak buat tu semua,malam ni ceramah Pas amat meriah penduduk bagan dah mula keluar pergi mendengar ceramah pas,sebelum ni agak hambar sikit mungkin penat berkerja kot.

Esok dijangka lagi hebat kerana Dato' Seri Anwar Ibrahim akan berkampung di Bagan Pinang hingga malam terakhir.Nantikan cerita dan gambar menarik dari eden. Insya allah.

5 comments:

Anonymous said...

teruskan perjuangan...dulu umno buat isu klau pas merintah habis lelaki cina kena sunat...ha a a ..skrang ni pn ramai bukan muslim bersunat utk kesihatan...jgn sunat dua kali sudah...repair tak pe...

nalapambu said...

Image UMNO akan semakin tercemar jika Isa Samad menang di DUN N31 Bagan Pinang.
Ini akan memberi makna bahawa UMNO mengamalkan dan menyokong RASUAH.
Isa Samad telah didapati bersalah dan di hukum kerana mengamalkan RASUAH dalam politik. Satu dunia sudah sure heboh tentang keburukan salah laku Isa Samad. Perbuatan nya ini telah sangat mencemarkan UMNO sehingga ramai rakyat telah menolak UMNO.

Amalan RASUAH sangat keji dan buruk, ianya bertentangan dengan semua ajaran agama termasuk islam. Ini kerana RASUAH boleh menghancurkan negara.

Adakah patut kita menjadikan seorang pengamal RASUAH sebagai pemimpin kita? Jika kita menyokong seorang pemimpin yang mengamalkan RASUAH, bermakna kita telah menyokong RASUAH juga.

Marilah kita perangi RASUAH, kita tolak pemimpin yang mengamalkan RASUAH.
UMNO masih kotor dan tercemar dengan RASUAH

Undilah Barisan Nasional, Tolak Pakatan Haram said...

Bagi makan memanglah ramai datang nak dengar, undi belum tentu lagi mereka bagi pada PAS.

Anonymous said...

setahu aku..majlis kempen BN je yang bagi mkn..tu pun xramai yg datang...hahahaha..

abe MIE 'TERJAH' said...

Lepas nie Anwar Ibrahim datang ceramah..orang yang sama datang dengar....

Cina aje yang sokong PAS.
Melayu, India sokong BN.