Monday, October 5, 2009

Live dari Bagan Pinang : Pergolakkan dalam Umno memang parah di Bagan. Ini buktinya !!!


Dipercayai penyokong Tok Isa Samad yang mengalungkan selipar kpd Tun M,Muhyidin dan Mat Hasan.Penyokong Tok Isa cepat belajar dari MIC.Mari kita semak kenapa mereka bertiga dikalungkan selipar.Mat Hasan sebab tak mahu Tok Isa berkuasa semula di N9.Muhyidin pula kerana perselisihan faham dengan Tok Isa semasa bertanding jawatan naib presiden Umno dahulu.Untuk Tun M ,Tun M lebih rasuah dari Tok Isa.



Banner diatas pula dipercayai dibuat oleh penyokong Tun M yang juga pengundi Bagan Pinang yang tidak berpuas hati bila Tok Isa dicalonkan.Mereka tahu rekod buruk pentadbiran Tok Isa semasa Menjadi MB N9 dulu.Mereka-mereka inilah yang menyokong Mat Hasan untuk hanya menamakan Ketua Wanita Umno Telok Kemang sebagai calon di Bagan.Tapi telah dipintas oleh unit risik Tok Isa.Lalu keluar banner boikot prk di seluruh Bagan.Klik untuk lihat banner boikot dari penyokong Tok Isa.


*Gambar diambil semalam iaitu pada ahad,4 Okt 2009.Hari ini bila kami memeriksa semula,ia telah hilang. Alhamdulillah,ini bukan dari Pakatan Rakyat.

2 comments:

PutraMerang said...

Pengundi Bagan Pinang pasti bangkit menjaga maruah orang Bagan Pinang !!!. Kita pun naik heran mengapa pemberian2 dihamburkan tanpa diminta, atas nama keprihatinan pemimpin. Beri lah pada yang layak. Ramai lagi orang yang susah di luar sana. Kami ada maruah, dan kami membenci sikat pemimpin UmnoBN yang memandang rendah pada kami. Kamu memberi kerana pilihanraya, bukan prihatin. Itu rasuah namanya, dan kami akan ajar kamu di peti undi. !!!! Aku dan keluarga aku akan mengundi di peti undi Sek Keb Panglima Adnan. 5 undi sudah pasti tidak untuk dacing !!!.

Anonymous said...

PAS ini tak taktik lain ka ,suka create pergolakan dlm UMNO .. setakat di Prmtg Pauh boleh la ..di Bagan Pinang jgn ingat sama spt Prmtg Pauh..

Tun M sendiri selepas TS Isa dicalonkan ,beliau menyokong TS Isa kerana ia pilihan parti . tidak timbul penyokong Tun M tidak puas hati ..

aku rasa banner itu dibuat penyokong PAS ..haha nak tipu tak kena gaya..