Tuesday, October 6, 2009

Live dari Bagan Pinang : Polis tambah penempatan dan logistik. Jom lihat gambar.




Dua tempat ni berada di batu4 kat pantai dan di pantai kg bagan pinang.Kenape tak cukup tempat nak kawal ke wahai abg polis?

Keadaan ni semacam menggambarkan akan berlaku sesuatu yg tidak sihat,ialah den tengok setakat nie kempen amat meriah dah macam pesta.Mana2 tempat ceramah pakatan dan markas amat meriahden gan peniaga dan pegunjung.Mereka bukan saja datang mendengar ceramah sambil tu mereka pun shoping dan makan2.Kenape perlu post ni lagi, cukup lah martek yang besar di pekan PD tu.

Takkan nak buat bbq kat pantai kot.Ajak lah den yer wkakakakaka..........

3 comments:

Anonymous said...

Kau ni memang le jenis org yg tak berapa cerdik. Kau ingat abg2 Polis tu saja seronok2 nk dtg ke PD klu bukan disebabkan PRK Bagan Pinang. Kau ingat klu tk de kehadiran Polis kt PRK Bagan Pinang, smuanya boleh brjalan lancar ke. Lu pikir le sendiri....

Anonymous said...

Dulu di Kuala Terengganu, sewa canopy PDRM RM6juta sekarang di PD tak dapat. Sekarang jenis canopy bogel, nampak dalam habis, air-cond semulajadi angin laut! Untuk Polis berkelah free di pantai PD.
Inilah POS Polis mee segera yang Najib cakapkan. Tiada PRK tiada POS segera. Di KT, Polis dapat elaun outstation dan perjalanan RM2.7juta, khemah free RM4.5juta dan makan dan minum free RM65ribu di bayar kerajaan Umno.
Di PRK Kuala Terengganu angka yang rasmi hampir 6000 orang polis dikerahkan semata-mata untuk mengawal keadaan di sana. Tentu polis di PD pun dapat yang sama supaya adil.

Khun Pana aka johanssm said...

Ada Bohasa Melayu tapi tak nak pakai, asyik guna pos polis .
Pondok polis tak bolih ke?
Nampak ada pos , mana munkee munkee yang jaga pos?
pi berkelah dengan ziana zain?